۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

سلام، من اومدم...



سلام، حال همه ما خوب است اما تو باور نكن!
هميشه فكر مي كردم خيلي خنثي مي نويسم و از اين بابت خيلي ناراحت بودم. ولي انگار خيلي هم درست نبود. وبلاگ دوست داشتنيم رو قبل از اينكه حتي فيلتر كنن، از بيخ و بن حذف كردن! به خاطر جمله اي از "خسرو گلسرخي" كه تو اين چند سال اخير حتي صدا و سيما هم دادگاهش رو چنديدن بار پخش كرد!
دلم گرفت، نه به خاطر از بين رفتن تمام نوشته هام، بيشتر به خاطر اينكه دلم نمي خواد دوستايي رو كه تو اين چند وقت پيدا كردم "گم" كنم.
حالا به اجبار اسباب كشي كه نه! چيزي برام باقي نموند كه با خودم بيارم اينجا! يه خونه اجاره كردم اينجا و باز هم شروع كردم به نوشتن. باز هم خنثي مي نويسم، چون انگار اين روزها معني خنثي بودن هم فرق كرده!
پس تا فردا...



۱۰ نظر:

نهضت سبز گفت...

سلام باز باران...
از اینکه وبلاگ شما رو فیلتر کردن واقعا متاسفم ولی چه باید کرد اینها با نوشتن حقایق مشکل دارن...زیاد عصاب خودتون هم خراب نکید بار اول آدم حرصش میگیره ولی چند بار که فیلتر بشین همه چی عادی میشه....

سبز پاینده و استوار باشید....نهضت سبز

باران گفت...

سلام ممنون كه خبر دادي.
دو روز بود تو اين باكسم دنبال آدرس ايميلت مي گشتم
تو ديگه چراخنثي جون !
گزينه خصوصي هم نداري تا بتونم گپي خودموني بزنم
همراهت هستم (همراه بودن اشكالي نداره كه؟!)سربلند و شاد باشي(اينكه نوشتم سربلند و شاد چطور ؟!)

نهضت سبز گفت...

سلام...
آدرس جدید وبلاگ شما رو در وب خودم لینک کردم...

پاینده استوار و سبز باشید...حامد نهضت سبز

نیلبک گفت...

سلام دوستم

خوشحالم اومدم خدمتتون ....

شرمنده کردید...

من همچنان یاور افکار حقیقت جوی شما هستم و خواهم بود/یاحق

habib گفت...

سلام

اتفاقی که چند سال پیش افتاده هنوز آثارش باقیست
اگه دلسوز هستید و قصد خیر دارید یا کمک کنید یا به مطلب من لینک بدید تا خیرین مطلع شوند
حبیب

نیلبک گفت...

سلام

خیلی سخته خانم با قالب وبلاگتون کار کردن...

قدم رنجه میکنی یا نه منو بصیر آپیم...؟؟؟

مهدي أرام گفت...

سلام بر باز باران
امواج حیات را قبول کن حتی با آن به قعر دریاها برو ! آن ماهی آسوده که همیشه بر سطح دریا میبینی، مرده است!
خنثی تر ازاین میشه؟/ یا علی

مصطفی گفت...

سلام عزیز
بی خیال اسباب. مهم خودتی که هستی.
اصلا کوچ کردن آدم رو حسابی دنیا دیده می کنه.
هر جا میری، فقط آدرس بده . اومدگاریم البته اگه راه بسته نشه و یا پاهام شکسته نشه.
به امید روزی که اسباب و وسایل هیچ کس در جای قبلی جا نمونه.

نسترجهان گفت...

سلام مهربان و ممنون از حضورتان و خبرتون و بسي اينم هديه سال نو ميلادي بوده و با روحيه خوب و با انئيشه و شكيبايي كه در وجود شما است هيچ شروعي دور از دسترس نيست و وهميشه اوازه قلم شيوايتان بر نگارخانه هاي وبها طنين انداز خواهد بود و اينك شروع دوباره هم تولدي دوباره است و وتفكري نو ..موفق باشيد

ز-حسین زاده گفت...

سلام. خوش آمدی . هرجا که باشی دلت شاد و خانه ات آباد و اندیشه ات سبز سبز.خوشحالم از شروع دوباره ات.